استقلال 1 تراکتور 1
 
به وبلاگ عشقم آبی خوش آمدید
 
 
سه شنبه 17 دی 1392برچسب:, :: 17:32 ::  نويسنده : علی پورمند

استقلال تراکتور را به مناسبتی برد چون تراکتور میزبان بود .

دیدار دو تیم استقلال و تراکتورسازی از ساعت 15 و 15 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام تبریز  و در حضور 62 هزار تماشاگر( طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه) برگزار شد که بازی با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

آرش برهانی در دقیقه 2 مسابقه در محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک ضربه دقیق گل استقلال را به ثمر رساند.

سعید دقیقی در دقیقه 67 با یک ضربه آرام و دقیق از داخل محوطه جریمه گل تراکتورسازی را به ثمر رساند.

به این ترتیب تراکتورسازی شانس خود را برای رسیدن به قهرمانی نیم فصل از دست داد و این فرصت را در اختیار استقلال  قرار دارد. استقلال در صورتیکه بازی معوقه خود مقابل ملوان را در روز سوم آذر با  اختلاف دوگل ببرد قهرمان نیم فصل خواهد شد.

سعید مظفری‌زاده داور مسابقه به جواد نکونام  و پژمان نوری از استقلال و میثم بائو، حبیب گردانی  و محمد نصرتی از تراکتورسازی کارت زرد نشان داد.

با این مساوی تراکتورسازی26 امتیازی شد و  به رده سوم صعود کرد و استقلال هم با 24 امتیاز در  رده  ششم باقی ماند.

تراکتورسازی در صورتیکه در این بازی پیروز می شد قهرمان نیم فصل به شمار می رفت.

ترکیب تراکتورسازی تبریز:

حامد لک، محمد نصرتی، حبیب گردانی،مهدی کیانی، فرشید طالبی،میثم بائو( از دقیقه 61 فرشاد احمدزاده)، علی کریمی، مهدی کریمیان،میلاد فخرالدینی، سعید دقیقی( از دقیقه 88 سیدمحسن حسینی) و کریم انصاری فرد.

سرمربی: مجید جلالی

ترکیب استقلال:

مهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، امیرحسین صادقی، پژمان منتظری، پژمان نوری، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، ساموئل، احمد جمشیدیان، آرش برهانی، مهدی نظری( از دقیقه 54 سیاوش اکبرپور)

سرمربی: امیر قلعه نویی

قبل از آغاز دیدار تراکتور سازی و استقلال یکی از هواداران تبریزی به میانه زمین آمد و با به حرکت در آوردن شال قرمز رنگ خود از تماشاگران خواست تا تراکتورسازی را تشویق کنند. وی نیز حرکتی مشابه جیمی جامپ معروف را انجام داد.

*میثم بائو با اکثر بازیکنان استقلال خوش و بش کرد.

* حمی زینی زاده نیز با تشویق طرفداران تراکتورسازی رو به رو شد و پرچم قرمز خود را به آنها نشان داد.

* هنگامی که امیر حسین صادقی قصد داشت به رختکن برود با حامد لک خوش و بش کرد ولی با زدن یک شوت محکم درون دروازه برای وی کری می خواند.

*ظرفیت ورزشگاه یادگار امام تبریز کاملا پر شده  و نزدیک به 70 هزار نفر در استادیوم هستند.

* مجید جلالی با شال گردن قرمز رنگ وارد زمین شد و مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت.

* بازیکنان دو تیم با نوشته ای به مناسبت ایام محرم وارد زمین شدند.

*ایمان عامی و ستار همدانی روی سکوها نشسته و بازی را تماشا می کنند.

*بازیکنان و نیمکت نشینان تراکتورسازی قبل از آغاز بازی درون زمین حلقه اتحاد تشکیل دادند.

* تمامی بازیکنان تراکتور سازی از جمله کریمی، انصاری فرد و فرشید طالبی و جواد کاظمیان به سمت قلعه نویی رفتند و از سو دیگر نکونام، تیموریان، برهانی، رحمتی و عمران زده به سمت جلالی رفته و از وی رخصت گرفتند. کریمی و انصاری فرئد مشترکا برای سرمربی استقلال دسته گل بردند.

هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی در جریان نیمه اول به صورت امیر قلعه‌نویی لیزر می‌انداختند.

* در صحنه‌ای که روی پژمان نوری خطا شد امیر قلعه‌نویی و مهدی رحمتی به تصمیم داور اعتراض کردند که هواداران تراکتورسازی علیه رحمتی شعار دادند.

* جواد نکونام هم در یک صحنه به تصمیم داور مسابقه معترض شد.

* هواداران تراکتورسازی بعد از هر حلمه خطرناک تیمشان بادکنک به هوا می‌فرستادند.

* محمد نصرتی، علی کریمی و مهدی کریمیان در پایان نیمه اول به داور اعتراض کردند.

* بلندگوی ورزشگاه در بین دو نیمه اعلام کرد قصد برگزاری مراسم عزاداری را داریم و امیدواریم در پایان مسابقه تراکتورسازی برنده بازی باشد.

* بین دو نیمه بازیکنان ذخیره تراکتورسازی و همچنین ذخیره‌های استقلال یعنی فردین عابدینی، لاوره و نیکبخت خود را گرم کردند.

آرش برهانی با گل زودهنگامی که مقابل تراکتورسازی به ثمر رساند طلسم شکنی کرد و موفق شد اولین گل خود را در طول تمامی ادوار لیگ وارد دروزاه این تیم تبریزی کند. وی بعد از زدن گل به سمت اندک تماشاگران استقلالی رفت و پیراهن خود را بوسید.

* هواداران تبریزی بعد از دریافت گل شعار معروف « عیبی یُخ» را سر دادند.

* 11 نفر از علاقه مندان استرالیایی که در شهر تبریز حضور دارند قصد حضور در ورزشگاه را داشتند که البته به 5 نفر از آنها که خانم بودند مجوز ورود داده نشد. در نهایت 5 استرالیایی که به سفر توریستی در تبریز آمدند در بین تماشاگران نشستند.دو خانم ژاپنی نیز با حضور در ورزشگاه یادگار امام مشغول تماشای بازی هستند.

* هنگامی که یکی از بازیکنان تراکتورسازی تکل بلندی روی پای برهانی زد قلعه نویی به شدت به تصمیم داور اعتراض کرد. در ادامه تیموریان با کمک داور اول بازی جرو بحث تندی داشت که قلعه نویی از وی خواست به میانه زمین برود.

 

* جمشیدیان با مهدی کریمیان پیراهن خود را تعویض کرد.

* مهدی نظری از ناحیه آشیل پا در این بازی دچار مصدومیت شد.

* سعید حقیقی به سمت ستار همدانی رفت و با خوش و بش کرد. همچنین او به سمت امیر قلعه‌نویی رفت و سرمربی استقلال به او خسته نباشید گفت.

* هواداران تراکتورسازی پس از پایان بازی علیه امیر قلعه‌نویی شعار سر دادند.

* علی کریمی پیراهن خود را به هواداران اهدا کرد و زمانی که طرفداران او را تشویق کردند او برای آنها دست زد.

* سید مهدی رحمتی دروازه‌بان استقلال پس از پایان بازی از تبریز راهی مشهد شد

 

فردین عابدینی به گسترش پیوست

فردین عابدینی مدافع سمت راست استقلال که در شروع لیگ امسال به این تیم پیوسته بود در نیم‌فصل از جمع آبی‌پوشان جدا شد.

این بازیکن در انتقالی به تیم گسترش فولاد تبریز پیوست

حوصله حرفهای تکراری ندارم که اینو دادیم مثلا بیات لب گور رو از صبا بگیریم فقط امیدوارم بعدا حسرتشو نخوریم

میلاد و عکس فرهاد

تیم فوتبال استقلال آخرین تمرین سنگین خود را قبل از دیدار با تراکتورسازی از ساعت 15 و 30 دقیقه امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی پیگیری کرد. خسرو حیدری و هاشم بیک‌زاده تنها غایبان تمرین امروز بودند. ضمن آنکه سرمربی تیم استقلال در ابتدای تمرین نظاره‌گر بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان شد.

*پس از پایان نیمه اول قلعه‌نویی که تمرینات به مجید صالح سپرده بود کار را برعهده گرفت و نظاره‌گر برنامه‌های تاکتیکی شد.

*حنیف عمران‌زاده امروز با خودروی «فولوکس بیتل» سفید رنگ به محل تمرین آمد که زیبایی این ماشین تماشاگران را غافلگیر کرده بود.

*سیاوش اکبرپور که از قبل از بازی با سایپا در تمرینات شرکت نمی‌کرد امروز در کنار دیگران بازیکنان به تمرین پرداخت. این بازیکن با چهره‌ای اخمو و البته ناراحت به تمرین استقلال آمد.

*محمد قاضی به صورت انفرادی زیر نظر بدنساز آبی‌پوشان به تمرین پرداخت.

*گوران لاوره که به دلیل سرماخوردگی شدید یکی دو روزی در تمرینات به صورت جداگانه تمرین می‌کرد امروز در کارهای گروهی شرکت داشت.

*با توجه به سرقت کفش‌های جواد نکونام امروز مسئولان کمپ یک نفر را برای مراقبت از رختکن در همان محوطه گذاشته و قفل کمد هافبک تیم استقلال را تعویض کردند.

*شاهرخ بیانی و میرشاد ماجدی در تمرین امروز حضور داشتند.

*حدود 30 نفر از هواداران استقلال نظاره‌گر برنامه‌های تاکتیکی این تیم شدند.

*دکتر نوروزی نیز در تمرین امروز حضور داشت و برای دقایقی با قلعه‌نویی به گفت‌وگو پرداخت.

*بحث حضور « کبه»‌ در استقلال باعث شده بود تا تماشاگران در خصوص کیفیت بازی این بازیکن سؤالاتی را بپرسند و از زمان حضور او در تمرینات اطلاعات بگیرند.

*در ابتدای تمرین بازیکنان زیر نظر حاج قاسم به گرم کردن بدن‌های خود پرداختند سپس در قالب گروه‌های چند نفره زیر نظر مجید صالح تمرین کردند و در مرحله پایانی تمرین دفاع به حمله را پشت سر گذاشتند. سید مهدی رحمتی زیر نظر حمید بابازاده تمرینات جداگانه انجام می‌داد.

*آخرین تمرین تیم استقلال فردا از ساعت 11 و 30 دقیقه صبح برگزار و این تیم ساعت 15 و 30 دقیقه تهران را به مقصد تبریز ترک خواهد کرد. آبی‌پوشان در هتل شهریار تبریز مستقر خواهند شد.

 

* در اواخر تمرین روی پای ساموئل یخ گذاشته شد.

دیدار تیم‌های تراکتورسازی و استقلال از ساعت 15 روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام برگزار می‌شود

 

مهاجم 26 ساله تیم داماش گیلان در فهرست باشگاه استقلال برای همراهی آبی پوشان در دور برگشت لیگ برتر قرار گرفت.

بوبکر کبه که ملیت بورکینافاسویی دارد،آذرماه سال 91 از تیم شربورگ فرانسه به تیم داماش گیلان پیوست و در نخستین بازی اش در این تیم موفق شد دروازه استقلال را در ورزشگاه عضدی رشت باز کند. کبه در فصل گذشته در 12 مسابقه ای که برای داماش به میدان رفت،2 گل به ثمر رساند اما در این فصل،به رغم حضور 466 دقیقه ای در مسابقات تیمش نتوانست گلی بزند. آخرین بازی کبه با داماش در بازی روز 5 مهر این تیم مقابل راه آهن در تهران بود که وی 57 دقیقه بازی کرد قرار است مذاکرات نهایی در این باره در هفته آینده انجام پذیرد. کبه سابقه حضور در تیم دوم بوردو و استراسبورگ را هم در کارنامه اش دارد.

وي از سال 2003 تا 2005 عضو تيم ملي زير 20 سال مالي بوده که 17 بازي در آن انجام داده و 5 گل به ثمر رسانده است. اين بازيکن از سال 2005 تا 2007 هم عضو تيم ملي زير 23 سال بورکينافاسو بوده که در 15 بازي موفق به 7 بار گلزني شده است

مهاجم میخواستیم ولی یکی در حد فرهاد مثلا ! آخه افشین و عنایتی و ... رو ول کردید چرا ایــــــن !؟! فکر کنم قراردادش 100دلار باشه که اینقد زود گرفتیمش هرچند همین 100 دلارم میره شکایت میکنه تا بگیره !

بالاخره یه عده باید از این نقل و انتقالات خارجیا یه چیزی گیرشون بیاد ...

خسته نباشید خلاصه ...

* فولاد : شریفات را به استقلال نمی دهیم


فرهاد درگذشت احمد مظاهری یگانه را تسلیت گفت

مجیدی، خبر درگذشت احمد مظاهری یگانه را به خانواده وی، مردم و هواداران استقلال تسلیت گفت.
در پیام تسلیت فرهاد مجیدی که در اختیار ایسنا قرار گرفته،‌ آمده است:
إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعونَ
خانواده محترم و ارجمند مظاهری یگانه
خبر درگذشت احمد عزیز فقدانی جانکاه است که هیچ سخن و کلامی را یارای تسلی دادن این درد نیست و همه مردم عزیز به ویژه علاقه مندان و هواداران استقلال را اندوهگین کرد.
روزهای سختی و دوران مصیبت می گذرند و بازی روزگار پرده از تلخی ناکامی ها بر می دارد و روزگار می چرخد و مرگ نهیبی می زند بر آنانی که در اندیشه باطل خویش، دار غفلت را جایگاهی ابدی می دانند و از قضای الهی غافل و بر حال هم نوعان خویش بی تفاوتند.
بی گمان نام و یاد احمد عزیز و دوست داشتنی در خاطره هواداران عزیز، مربیان و بازیکنان استقلال برای همیشه جاودانه خواهد ماند.
در اینجا وظیفه می دانم بعنوان یک سرباز و عضو کوچک خانواده بزرگ استقلال، مراتب همدردی، تسلیت و تعزیت خود در غم از دست دادن احمد عزیز را خدمت خانواده داغدار ابراز داشته و در آستانه ماه محرم الحرام، از درگاه ایزد منان رفیع ترین درجات را برای آن جوان دوست داشتنی و تازه سفر کرده آرزو می نمایم.
از خداوند دانا، حکیم و عادل برای بازماندگان خصوصا پدر، مادر و برادر عزیزش، صبر و شکیبایی در این مصیبت عظیم را خواهانم.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پیام سید مهدی برای احمـــد

سیدمهدی رحمتی در کد هواداری خود و در واکنش به خبر درگذشت هوادار جوانی که به دلیل خداحافظی فرهاد مجیدی درگذشته است، نوشت:
هر چند که خزان هستی‌ات با خزان عمر ما قرین شد اما ما خاطرات بهاری حضورت را تا همیشه به ذهن خواهیم سپرد. بدان که تو تا همیشه احمد مظاهری یگانه قلب تمام آبی‌هایی!... با آرزوی صبر و شکیبایی برای خانواده عزیز مظاهری

کلیپی از وضعیت خانواده این هوادار بعد از فوت فرزندشون که اخبار پخش کرد

تمرین امروز بدون بازیکنان اصلی برابر سایپا / سرقت کفش های جواد

تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 15 امروز و در غیاب یازده بازیکن اصلی این تیم برگزار شد. البته سید مهدی رحمتی تنها بازیکنی بود که در تمرین حاضر و با بازیکنان ذخیره تمرین کرد.

*آندرانیک تیموریان که کمی از سایر بازیکنان از لحاظ بدنی عقب‌تر است در تمرین امروز حاضر شد. همچنین جواد نکونام نیز که به دلیل سه کارته بودن در دیدار با سایپا غایب بود امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی حضور پیدا کرد ولی اتفاقی جالب مانع از تمرین کردن وی شد. نکونام هنگامی که به رختکن رفت تا خود را آماده تمرین کردن کند متوجه شد که کفش‌هایش به سرقت رفته و از همین رو تنها با تعجب و ناراحتی نظاره‌گر تمرین شد.

*امیر قلعه‌نویی به دلیل سفر به قزوین در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور نداشت.

*اکثر بازیکنان تیم استقلال زیر نظر دکتر حاج‌قاسم و مجید صالح تمرین کردند و کار تاکتیکی انجام دادند. در این تمرین محمد قاضی نیز کهاز دقیقه 25 بازی با سایپا وارد زمین شد و در دیدار آینده محروم است، حضور داشت.

*گوران لاوره که چند روزی در تمرینات غایب بود امروز در کنار دیگر بازیکنان تمرین کرد والبته زودتر از سایرین به تمرینش خاتمه داد و ورزشگاه را ترک کرد.


آرش 2 گل تا جاودانه شدن در تاریخ

با خداحافظی مجیدی، اکنون برهانی تنها بازیکن استقلال است که می تواند اولین بازیکن 100 گله تاریخ باشگاه استقلال شود.

برهانی تاکنون در 177 بازی لیگ برتر 73 گل، در 34 بازی لیگ قهرمانان آسیا 12 گل و در 19 بازی جام حذفی 13 گل برای استقلال زده و در مجموع 230 بازی 98 گل برای استقلال به ثمر رسانده است.

میانگین گلزنی او 0.43 در هر بازی است. برهانی فرصت 100 گله شدن را تا قبل از پایان نیم فصل نیز دارد، اما او تاکنون در لیگ برتر موفق به گلزنی مقابل تراکتورسازی نشده است

فرهاد هم طبق اماری که ویژه نامه داد 98 تا زده با احتساب بازیهای دوستانه ی خارجی , که حیف شد 2تا کم آورد ...


صحبتهای فتح الله زاده درباره نقل و انتقالات : لاوره نیم فصل می رود یک برزیلی می آید ! / از طـالبـلـو خجالت می کشم

علی فتح الله زاده درباره گوران لاوره عنوان کرد: او بازیکن ما است اما با توجه به شرایطی که پیش آمده او نیم فصل از استقلال می رود تا بتوانیم بازیکن جدیدی را جایگزین کنیم.
مدیرعامل باشگاه استقلال درباره پژمان منتظری و جی لوید ساموئل گفت: این دو بازیکن در جمع ما خواهند ماند.
فتح الله زاده در پایان درباره جذب بازیکن برزیلی جدید افزود: این بازیکن یک هافبک بسیار خوب است که در لیگ برزیل و ترکیه بازی کرده است. او به زودی به ایران می آید.

وی در مورد آخرین وضعیت تیموریان هم اظهار کرد: تیموریان پسر بسیار خوبی است، 2-3 روز پیش به دفتر من آمد و با او صحبت کردم. از او خواستم چند روز دست نگه دارد و به او گفتم تا زمانیکه وزیر مشخص نشود، شرایط‌مان سخت است. البته باید بگویم، تیموریان پیشنهاد بسیار خوبی از قطر دارد اما او به حرف من اعتماد کرد و به تمرین بازگشت تا در خدمت استقلال باشد.

وی افزود: من تعدادی چک دست بازیکنان دارم که واقعا نفرات قدیم تیم خجالت می‌کشم زیرا مدت‌ها است این چک‌ها دستشان است اما هیچ شکایتی نکرده‌اند. بطور مثال وحید طالب‌لو سه سال است که از ما پول می‌خواهد که من از رویش خجالت می‌کشم اما داشتیم بازیکنی که هنوز فصل تمام نشده، از ما شکایت کرده است

فتح‌الله‌زاده با اشاره به اینکه تلاش می‌کند هرچه زودتر مشکلات استقلال را برطرف کند، در مورد خداحافظی فرهاد مجیدی هم خاطرنشان کرد: هنوز به خاطر خداحافظی مجیدی دپرس و ناراحت هستم، بعید می‌دانم تلاش‌های ما برای بازگشت او نتیجه بدهد زیرا خداحافظی کرده و راهی انگلستان شده است

اسیر اون روداری تون هستم که باز رفتید سراغ خارجی ...


 

خسرو و هاشم از بازی با ملوان به ترکیب اضافه می شوند

 

خسرو حیدری پس از دیدار برگشت برابر اف سی سئول کره جنوبی دیگر نتوانست به دلیل مصدومیت استقلال را همراهی کند. این موضوع باعث بروز شایعات فراوانی شد اما او که در این مدت زیر نظر کادرپزبشکی باشگاه استقلال بوده کم کم به شرایط عادی خود بازمی‌گردد و نیازی به عمل جراحی ندارد.
طبق اعلام کادر پزشکی باشگاه استقلال، حیدری روز 3 آذر و همزمان با دیدار عقب افتاده این تیم با ملوان می‌تواند آبی‌پوشان را همراهی و در میدان حضور پیدا کند.
هاشم‌ بیک‌زاده دیگر بازیکن مصدوم آبی‌ها که بازی با تراکتورسازی را از دست داده همراه حیدری و با هماهنگی باشگاه استقلال، تیم ملی را در دو بازی مقدماتی جام ملت‌های آسیا برابر تایلند و لبنان که به ترتیب 24 و 28 آبان برگزار می‌شود همراهی نخواهد کرد. او این روزها به فیزیوتراپی می‌پردازد و از نیم‌فصل دوم می‌تواند بازی کند.
تکلیف سیاوش اکبرپور برای بازی روز جمعه با تراکتورسازی، امروز و پس از تست پزشکی مشخص می‌شود. آندرانیک تیموریان که هم گفته می‌شد مصدوم است مشکلی برای همراهی این تیم ندارد.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آبی ها 5شنبه به تبریز می روند / اقامت در هتل شهریار

دیدار تیم های تراکتورسازی و استقلال روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد و از همین رو استقلالی ها روز پنجشنبه ساعت 15:40 تهران را به مقصد تبریز ترک خواهند کرد.

قرار است اعضای تیم استقلال در هتل شهریار تبریز مستقر شوند.
آبی پوشان روز پنجشنبه ساعت 11:30 آخرین تمرین خود را در تهران برگزار می‌کنند.
محمد قاضی به دلیل محرومیت در این دیدار استقلالی‌ها را همراهی نخواهد کرد. همچنین محمد ابراهیمی از تراکتورسازی به دلیل مصدومیت غایب بازی جمعه خواهد بود.

تمرین امروز بدون بازیکنان اصلی برابر سایپا / سرقت کفش های جواد

تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 15 امروز و در غیاب یازده بازیکن اصلی این تیم برگزار شد. البته سید مهدی رحمتی تنها بازیکنی بود که در تمرین حاضر و با بازیکنان ذخیره تمرین کرد.

*آندرانیک تیموریان که کمی از سایر بازیکنان از لحاظ بدنی عقب‌تر است در تمرین امروز حاضر شد. همچنین جواد نکونام نیز که به دلیل سه کارته بودن در دیدار با سایپا غایب بود امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی حضور پیدا کرد ولی اتفاقی جالب مانع از تمرین کردن وی شد. نکونام هنگامی که به رختکن رفت تا خود را آماده تمرین کردن کند متوجه شد که کفش‌هایش به سرقت رفته و از همین رو تنها با تعجب و ناراحتی نظاره‌گر تمرین شد.

*امیر قلعه‌نویی به دلیل سفر به قزوین در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور نداشت.

*اکثر بازیکنان تیم استقلال زیر نظر دکتر حاج‌قاسم و مجید صالح تمرین کردند و کار تاکتیکی انجام دادند. در این تمرین محمد قاضی نیز کهاز دقیقه 25 بازی با سایپا وارد زمین شد و در دیدار آینده محروم است، حضور داشت.

*گوران لاوره که چند روزی در تمرینات غایب بود امروز در کنار دیگر بازیکنان تمرین کرد والبته زودتر از سایرین به تمرینش خاتمه داد و ورزشگاه را ترک کرد.


آرش 2 گل تا جاودانه شدن در تاریخ

با خداحافظی مجیدی، اکنون برهانی تنها بازیکن استقلال است که می تواند اولین بازیکن 100 گله تاریخ باشگاه استقلال شود.

برهانی تاکنون در 177 بازی لیگ برتر 73 گل، در 34 بازی لیگ قهرمانان آسیا 12 گل و در 19 بازی جام حذفی 13 گل برای استقلال زده و در مجموع 230 بازی 98 گل برای استقلال به ثمر رسانده است.

میانگین گلزنی او 0.43 در هر بازی است. برهانی فرصت 100 گله شدن را تا قبل از پایان نیم فصل نیز دارد، اما او تاکنون در لیگ برتر موفق به گلزنی مقابل تراکتورسازی نشده است

فرهاد هم طبق اماری که ویژه نامه داد 98 تا زده با احتساب بازیهای دوستانه ی خارجی , که حیف شد 2تا کم آورد ...


صحبتهای فتح الله زاده درباره نقل و انتقالات : لاوره نیم فصل می رود یک برزیلی می آید ! / از طـالبـلـو خجالت می کشم

علی فتح الله زاده درباره گوران لاوره عنوان کرد: او بازیکن ما است اما با توجه به شرایطی که پیش آمده او نیم فصل از استقلال می رود تا بتوانیم بازیکن جدیدی را جایگزین کنیم.
مدیرعامل باشگاه استقلال درباره پژمان منتظری و جی لوید ساموئل گفت: این دو بازیکن در جمع ما خواهند ماند.
فتح الله زاده در پایان درباره جذب بازیکن برزیلی جدید افزود: این بازیکن یک هافبک بسیار خوب است که در لیگ برزیل و ترکیه بازی کرده است. او به زودی به ایران می آید.

وی در مورد آخرین وضعیت تیموریان هم اظهار کرد: تیموریان پسر بسیار خوبی است، 2-3 روز پیش به دفتر من آمد و با او صحبت کردم. از او خواستم چند روز دست نگه دارد و به او گفتم تا زمانیکه وزیر مشخص نشود، شرایط‌مان سخت است. البته باید بگویم، تیموریان پیشنهاد بسیار خوبی از قطر دارد اما او به حرف من اعتماد کرد و به تمرین بازگشت تا در خدمت استقلال باشد.

وی افزود: من تعدادی چک دست بازیکنان دارم که واقعا نفرات قدیم تیم خجالت می‌کشم زیرا مدت‌ها است این چک‌ها دستشان است اما هیچ شکایتی نکرده‌اند. بطور مثال وحید طالب‌لو سه سال است که از ما پول می‌خواهد که من از رویش خجالت می‌کشم اما داشتیم بازیکنی که هنوز فصل تمام نشده، از ما شکایت کرده است

فتح‌الله‌زاده با اشاره به اینکه تلاش می‌کند هرچه زودتر مشکلات استقلال را برطرف کند، در مورد خداحافظی فرهاد مجیدی هم خاطرنشان کرد: هنوز به خاطر خداحافظی مجیدی دپرس و ناراحت هستم، بعید می‌دانم تلاش‌های ما برای بازگشت او نتیجه بدهد زیرا خداحافظی کرده و راهی انگلستان شده است

اسیر اون روداری تون هستم که باز رفتید سراغ خارجی ...


 

خسرو و هاشم از بازی با ملوان به ترکیب اضافه می شوند

 

خسرو حیدری پس از دیدار برگشت برابر اف سی سئول کره جنوبی دیگر نتوانست به دلیل مصدومیت استقلال را همراهی کند. این موضوع باعث بروز شایعات فراوانی شد اما او که در این مدت زیر نظر کادرپزبشکی باشگاه استقلال بوده کم کم به شرایط عادی خود بازمی‌گردد و نیازی به عمل جراحی ندارد.
طبق اعلام کادر پزشکی باشگاه استقلال، حیدری روز 3 آذر و همزمان با دیدار عقب افتاده این تیم با ملوان می‌تواند آبی‌پوشان را همراهی و در میدان حضور پیدا کند.
هاشم‌ بیک‌زاده دیگر بازیکن مصدوم آبی‌ها که بازی با تراکتورسازی را از دست داده همراه حیدری و با هماهنگی باشگاه استقلال، تیم ملی را در دو بازی مقدماتی جام ملت‌های آسیا برابر تایلند و لبنان که به ترتیب 24 و 28 آبان برگزار می‌شود همراهی نخواهد کرد. او این روزها به فیزیوتراپی می‌پردازد و از نیم‌فصل دوم می‌تواند بازی کند.
تکلیف سیاوش اکبرپور برای بازی روز جمعه با تراکتورسازی، امروز و پس از تست پزشکی مشخص می‌شود. آندرانیک تیموریان که هم گفته می‌شد مصدوم است مشکلی برای همراهی این تیم ندارد.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آبی ها 5شنبه به تبریز می روند / اقامت در هتل شهریار

دیدار تیم های تراکتورسازی و استقلال روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد و از همین رو استقلالی ها روز پنجشنبه ساعت 15:40 تهران را به مقصد تبریز ترک خواهند کرد.

قرار است اعضای تیم استقلال در هتل شهریار تبریز مستقر شوند.
آبی پوشان روز پنجشنبه ساعت 11:30 آخرین تمرین خود را در تهران برگزار می‌کنند.
محمد قاضی به دلیل محرومیت در این دیدار استقلالی‌ها را همراهی نخواهد کرد. همچنین محمد ابراهیمی از تراکتورسازی به دلیل مصدومیت غایب بازی جمعه خواهد بود.

تمرین تیم فوتبال استقلال یک روز پس از برتری مقابل سایپا از ساعت 15 و 30 دقیقه در کمپ زنده یاد حجازی پیگیری شد. سیدمهدی رحمتی،‌پژمان منتظری و گوران لاوره غایبان تمرین امروز بودند ضمن آنکه خسرو حیدری، هاشم‌بیک‌زاده و سیاوش اکبرپور در کلینیک دکتر نوروزی حضور داشتند. غیبت گوران لاوره نامشخص بود و این بازیکن از یک روز قبل از بازی با سایپا که دچار مسمومیت شده بود دیگر در تمرین شرکت نکرد.

* آرش برهانی که زننده گل سه امتیازی استقلال مقابل سایپا بود امروز با چهره بشاش در تمرین حاضر شد.

* محمد قاضی و ساموئل بازیکنانی بودند که امروز تمرینات اختصاصی را پشت سر گذاشتند و زیر نظر بدنساز استقلال کار کردند.

* نکته قابل توجه امروز بازگشت آندرانیک تیموریان بود و این بازیکن پس از غیبت چند روزه به تمرین بازگشت. مدیرعامل باشگاه استقلال روز گذشته اعلام کرده بود که مشکلات تیموریان حل شده و این بازیکن در تمرینات شرکت خواهد کرد.

تیموریان به محض ورود به زمین چمن کمپ استقلال با استقبال گرم بازیکنان این تیم به ویژه جواد نکونام روبه‌رو شد. این بازیکن همچنین با امیر قلعه‌نویی روبوسی کرد.

* علیرضا نیکبخت واحدی که پس از هفته‌ها نیمکت نشینی در دیدار مقابل سایپا به میدان رفته بود، امروز با روحیه بالا در تمرین حاضر شد و بیشتر بازیکنان به او بابت عملکردش تبریک می‌گفتند. بازیکنان همچنین از گلزنی آرش برهانی ابراز خرسندی کرد و بابت اینکه گلی 3 امتیازی را برای آبی‌پوشان به ثمر رسانده است به او تبریک گفتند.

* قبل از شروع تمرین امروز سرمربی تیم استقلال نظاره‌گر فیلم بازی تیمش با سایپا شد و البته دقایقی از بازی گذشته تراکتورسازی را مشاهده کرد.

* میرشاد ماجدی سرپرست استقلال در تمرین امروز حاضر بود.

* داود حقی همچنان در تمرین استقلال حاضر است و پا به پای دیگر بازیکنان این تیم تمرین می‌کند.

* بازیکنانی که در ترکیب اصلی استقلال مقابل سایپا به میدان رفته بودند پس از چند دقیقه دویدن دور زمین ورزشگاه را ترک کردند البته بارش باران برای لحظاتی شدت گرفت و همین موضوع باعث شد تا بازیکنان اصلی زودتر تمرین را ترک کنند.

*جواد نکونام که در دیدار مقابل سایپا به دلیل محرومیت غایب بود امروز در کنار دیگر بازیکنان 90 دقیقه تمرین کرد.

* امیر قلعه‌نویی در ابتدای تمرین برای دقایقی با بازیکنان صحبت کرد و نحوه تمرینات امروز را برای آنها شرح داد. بازیکنان سپس در غالب دو گروه تمرین دفاع به حمله را انجام دادند که تیموریان و نکونام نیز در این تمرین حضوری فعال داشتند.

* مهدی نظری با اندکی تاخیر به محل تمرین رسید و سپس به دویدن دور زمین پرداخت.

* جی لوید ساموئل هافبک اهل تریناد و توباگوی استقلال در اواخر تمرینش برای دقایقی با سرمربی آبی پوشان به گفت‌وگو پرداخت.

* با گذشت 30 دقیقه از تمرین رنگین کمانی زیبا آسمان اطراف فضای کمپ را تحت الشعاع قرار داد و همین مسئله باعث شد تا بازیکنان در خصوص این رنگین‌کمان صحبت کنند.

* حدود 20 نفر از طرفداران استقلال نظاره‌گر تمرین آبی‌پوشان بودند.

* تمرینات تیم استقلال فردا همچنان پیگیری و این تیم برای دیدار روز جمعه مقابل تراکتورسازی آماده خواهد شد

بقیه عکسهای تمرین در ایــن لینک

موافقی از سریال پژمان شروع کنیم؟ کمی در مورد حضورت در این سریال صحبت کن.
ابتدا دوست نداشتم در این سریال بازی کنم چون پیش از یک تجربه ناموفق داشتم. البته اصلا دوست ندارم در کارهای دیگری به جز فوتبال دخالت کنم و فکر می‌کنم در همین فوتبال به زور کار می‌کنم چه برسد به رشته‌های دیگر. من اهل ناخنک زدن به کارهای دیگر نیستم ولی وقتی دیدم فوتبالیست‌های دیگری هم در این سریال هستند قبول کردم البته سام درخشانی یکی از دوستان صمیمی من است و سروش صحت و پیمان قاسم‌خانی کارهایی ارائه کردند که مورد استقبال مردم قرار گرفته بود. با توجه به اینکه در نیم فصل بود که این کار را قبول کردم البته در اوقات فراغتم این کار را پذیرفتم. به قول دوستان بیشتر از این بابت خوشحالم که به این سریال نه نگفتم. (به قول فردوسی‌پور که می‌گوید به هیچ توپی نه نگفت) من هم به این سریال نه نگفتم!
پیشنهادات دیگری برای بازی داشتی؟
بعد از سریال در مسیر زاینده‌رود 5-6 پیشنهاد داشتم ولی این کار مقداری متفاوت‌تر بود و به همین خاطر آن را پذیرفتم.
خودت که بازی خودت را تماشا می‌کردی چه نظری داشتی؟
من که این کاره نبودم تا بخواهم خودم را آنالیز کنم ولی خدا کند مردم خوششان آمده باشد. چون من آماتور بودم.
خیلی‌ها اعتقاد داشتند این سریال به نوعی تمسخر زندگی بازیکنان فوتبال است و عده‌ای دیگر معتقدند اتفاقات رخ داده عین واقعیت است که در زندگی فوتبالیست‌ها رقم می‌خورد.
من زیاد از هنر سررشته ندارم. به خصوص در هنر هفتم. ولی این را می‌دانم که اگر قرار باشد یک کار طنز ساخته شود در خیلی از مسائل آن باید غلو شود طبیعی است که در برخی از صحنه‌های این سریال باید شرایطی در نظر گرفته می‌شد که طنز در آن نمایان شود.
دوست دارم شفاف جواب این سؤال را بدهی. فوتبالیستی داریم که (میو میو) کند؟!
می‌خندد. بله داریم چرا که نه. خیلی از مردم هستند که تکیه کلام‌های خاصی دارند و از آن استفاده می‌کنند.
حتما خبر داری که این اصطلاح سکانس‌های اول سریال پژمان روی جامعه تاثیر گذاشته بود؟
واقعا؟ خیلی از مردم تصور می‌کنند زندگی فوتبالیست‌ها همین گونه است...
ما فوتبالیست‌ها که از فضا نیامده‌ایم ما هم جزئی از مردم هستیم. ما اصطلاحاتی داریم حتی شاید بدتر از (میومیو)! خود من اصطلاحی دارم که به همه دوستانم می‌گویم. مثلا به نانوای سرکوچه خودمان هم می‌گویم (دوستت دارم) این تکیه کلام همیشگی من است ولی فکر نمی‌کنم ایرادی داشته باشد.
از پژمان بگذریم. چه طور بود چند وقت درون خودت بودی، کمتر مصاحبه می‌کردی و کلا گوشه‌گیر بودی اما امروز که برگشتی دوباره روی جلد همه روزنامه‌ها هستی.
این نظر لطف دوستان رسانه‌ای است. چند دلیل برای خودم داشتم اول اینکه می‌خواستم بیشتر تمرکز کنم. دوم اینکه نمی‌خواستم با مصاحبه‌هایم حاشیه بسازم و یکی اینکه به مردم دروغ نگویم و چند دلیل خاص دیگر که پیش خودم محفوظ است.
از این روند جواب گرفتی؟
تقریبا. می‌خواهم کمتر حرف بزنم. اتفاقا دیروز با امیرخان (قلعه‌نویی) صحبت می‌کردم او می‌گفت حرف نزده همیشه طلا است و حرف زده شده نقره. چون حرفی که همه منتظر آن هستند تا بشنوند قیمت طلا را دارد. دوست دارم همیشه حرف‌هایم طلا بماند. در این مدت حس کردم مصاحبه نکردنم روی عملکردم تاثیر خوبی داشت. خدا را شکر که دوستان رسانه‌ای من را درک کردند.
به بازی برسیم. استقلال برد خوبی داشت.
ما 3-4 بازیکن محروم داشتیم و چند بازیکن مصدوم. آنها بازیکنان بزرگی بودند که هر کدامشان با وجودشان یک نتیجه را تغییر می‌دهند. خوشبختانه بازیکنان جایگزین خوب کار کردند و توانستیم یک عملکرد خوب داشته باشیم. سایپا هم بازیکنان و مربیان خوبی داشت و دیدید که کیانوش رحمتی که یکی از عوامل قهرمانی استقلال بود در سایپا اصلا بازی نکرد. از همه مهمتر اینجا بود که در کرج بردیم و خدا را شکر با غیرت بازیکنان سه امتیاز را گرفتیم.
استقلال بدون فرهاد مجیدی چه طور بود؟
به نظر من خیلی جو بدی بود. فرهاد همیشه جایش خالی است و بازیکنی بود که همه او را دوست داشتند. رفتن مجیدی آزاردهنده بود همیشه وقتی مجیدی در ترکیب نبود امیدی داشتیم که او برمی‌گردد چون شاید سه کارته می‌شد ولی این بازی حال و هوای خاصی داشت مخصوصا زمانی که گل زدم. مجیدی اولین بازیکنی بود که بعد از گل زدن همیشه به سراغم می‌آمد ولی دیروز نبود گلم را هم تقدیم مجیدی کردم چون همیشه به من روحیه می‌داد. نکته بارز فرهاد مجیدی عملکرد فوق‌العاده فنی او و همچنین خصوصیات خوب اخلاقی او بود.
حرف خاصی از مجیدی در ذهنت باقی مانده؟
مکث می‌کند. او همیشه می‌گفت در فوتبال پستی و بلندی زیاد است و تو مشکلاتت را فراموش کن. هیچ وقت به مشکلات فکر نکن و حل آنها را به آینده موکول کن. حرف مجیدی همیشه همین بود. این جمله معروف مجیدی است که همیشه به یاد دارم.

با رفتن مجیدی فکر نمی‌کنی جا برای مهاجمان به خصوص خودت باز شد؟

مگر غیر از این است؟ مشخص است با نبود مجیدی به دیگر بازیکنان بازی می‌رسد. چون این موضوع طبیعی است. وجود مجیدی برای همه دلگرمی بود و وقتی بازیکنی با چنین خصوصیاتی از یک تیم جدا می‌شود طبیعتا ادامه فصل هم جا برای هم پستی‌های او باز می‌شود. ادامه فصل را با استقلال چه طور می‌بینی؟
در ابتدای فصل همه می‌گفتند استقلال بازیکنان زیادی گرفته و کار در ادامه راه سخت می‌شود ولی شما دیدید که در این بازی بیش از 5 بازیکنمان را در اختیار نداشتیم و اگر بازیکن جایگزین نبود دچار مشکل می‌شدیم. ما در نیم فصل دوم هم جام حذفی داریم هم لیگ قهرمانان آسیا. امیدوارم مصدومان ما هم برسند و یک تیم کامل داشته باشیم. در این مدت شایعاتی مبنی بر رفتن از استقلال مطرح است و اینکه قرار بود با یک سری از بازیکنان معاوضه شوی. این صحبت‌ها اذیتت نکرد؟
خیلی ناراحت‌کننده بود. در این 7 سالی که من در استقلال بودم حتی در سال اول پیشنهادات خوبی داشتم ولی با تمام وجودم استقلال را انتخاب کردم. یادم می‌آید یک سال چند بازیکن تیم ما رفتند و استقلال خالی از بازیکن شد و من هم می‌توانستم اما برای اینکه دست تیم خالی نباشد ماندم تا کمک کنم. آن سال مشکلات زیادی برایم به وجود آمد. حتی دوست نداشتم دل یک نفر از هواداران بشکند اما امسال چیزهای عجیب و غریبی را تجربه می‌کنم. هر روز در یک تیم هستم و هر روز با یک بازیکن عوض می‌شوم. امسال فکر می‌کنم با نیمی از بازیکنان لیگ برتر معاوضه شدم. به نظرم این صحبت‌ها خیلی آزاردهنده بود و شاید اگر یک نفر جای من باشد من را درک کند ولی با همه اینها ساختم و همیشه امیدوار بودم و حتی بازیکنان تیم به من انرژی دادند که روحیه خودم را حفظ کنم. آرش برهانی در استقلال می‌ماند؟
من همیشه یک استقلالی‌ام و اگر دست خودم باشد دوست دارم تا آخر عمر در استقلال بمانم ولی یک سری از صحبت‌ها آزاردهنده است و دوست ندارم این مسائل باشد.
به نظر خودت از عملکردت در این فصل راضی هستی؟
من قبل از فصل با انگیزه زیاد و تمرکز بالا کار کردم و اگر یادتان باشد من و اکبرپور اولین بازیکنانی بودیم که در تمرینات حاضر شدیم و در کنار بچه‌های تیم امید کار را آغاز کردیم. امسال سعی کردم خودم را در فرم خوبی نگه دارم و تمام سعی و تلاشم را کردم که بتوانم نظر کادر فنی را جلب کنم و فکر می‌کنم خیلی خوب شروع کردم اما با نظر کادر فنی چند بازی بیرون ماندم. وقتی بیرون باشی هم بدنی و هم روحی افت می‌کنی. در بازی با صبا بازی کردم و پاس گل دادم ولی بعد از آن به من بازی نرسید هر چند ناامید نشدم و همین حالا که با شما صحبت می‌کنم ناامید نیستم و حتی نیمکت‌نشینی باعث شد تمریناتم دو برابر شود.
در این مدت خیلی هم شایعه به وجود آمد که قلعه‌نویی از تو راضی نیست.
واقعا از بعضی مسائل خندم گرفت یکی از سایت‌ها نوشته بود دلیل نیمکت‌نشینی برهانی شب ‌زنده‌داری‌های او است. این مسائل برایم خنده‌دار بود. بعد از 12 سال بازی در لیگ می‌دانم چگونه زندگی کنم و چه رفتاری داشته باشم ولی این حرف‌ها زده می‌شد و من هم سکوت می‌کردم. حالا انگیزه زیادی دارم خیلی امیدوارم که بیشتر از اینها به استقلال کمک کنم و بیشتر گل بزنم. ولی در این نیم فصل با اهدافی که در ذهنم داشتم و عملکردی که دیدید از خودم راضی نیستم. امیدوارم در آینده خیلی بیشتر کمک کنم. کسی به تو نگفت در این مدت حرفه‌ای رفتار کردی و شاید اگر بازیکن دیگری بود و سابقه تو را داشت شروع به اعتراض می‌کرد.
امیدوارم حرفه‌ای رفتار کرده باشم. هر بازیکنی که برای استقلال توپ می‌زند منافع باشگاه برایش مهمتر است. وقتی ما می‌بریم مردم خوشحال هستند ولی دیدم که بعد از بازی با اف‌سی‌ سئول با وجودی که ما حذف شدیم مردم را تشویق کردند. این باعث شد که رویم تاثیرگذار باشد همیشه منافع شخصی‌ام را در نظر نگرفتم و وقتی روی نیمکت بودم با خودم گفتم این صلاح باشگاه است.سعی کردم اینگونه به تیمم کمک کنم. هر چند که شرایط خیلی سختی را تجربه کردم.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

معاوضه ساموئل منتفی شد

با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات و نیم‌فصل لیگ برتر مسئولان باشگاه استقلال در نظر داشتند با انتقال جی‌لوید‌ساموئل به سپاهان دو بازیکن این تیم را به خدمت بگیرند. استقلالی‌ها طی پیشنهادی خواستار یک مهاجم و یک هافبک تیم سپاهان بودند اما در آخرین لحظات امیر قلعه‌نویی پس از ارزیابی از تیم خود و قابلیت‌های فنی آن بازیکن با جدایی ساموئل از استقلال مخالفت کرد و بدین ترتیب حضور هافبک سیه‌چرده استقلال در جمع زرد‌پوشان برای نیم‌فصل دوم به طور کل منتفی شد

نمی دونم حقیقت داره یا نه ولی اگه جواد و آندو بمونن ساموئل یه جورایی اضافیه و ترکیب رو میریزه بهم...مگه اینکه یکی از اون 2 تا برن


باورم نمی شود مجیدی را در تمرین نبینم ; آقا فرهاد و قهرمانی آسیا , دیر و دور نیست ...

خسرو حیدری،‌ ملی‌پوش استقلال پس از خداحافظی فرهاد مجیدی یادداشتی را در اختیار ایسنا قرار داد. در این یادداشت آمده است: خیلی دلم گرفته، در یکی از غم انگیزترین غروب روزهای پاییز آقا فرهاد خداحافظی کرد. بازی دیروز استقلال را دیدم، جایش خیلی خالی بود. نمی دانم چه بنویسم، اصلا حوصله ندارم اما تک تک خاطراتم با کاپیتان محبوبم را دارم در ذهنم مرور می کنم.

باورم نمی شود دیگر آقا فرهاد را سر تمرین نمی بینم، همیشه می گفت دوست داره آرام و یک دفعه ای در اوج آمادگی پیراهنش را بیاندازه به سمت سکوها و خداحافظی کنه و آخر کار خودشو کرد. خیلی سخت است، آخر الگوی اخلاقی و فنی من بود و اکثر اردوها با آقا فرهاد هم اتاقی بودم. شب های بلند زمستان در اتاقهای هتل المپیک، شب بازی های دربی، خاطرات تلخ و شیرین و گل های 7 محبوب.... یادش بخیر.

آقا فرهاد خیلی کم حرف و دوست داشتنی بود. وقتی مصدوم می شدم یا مدتی که از استقلال دور بودم مدام با من تماس می گرفت و پیگیر وضعیتم می شد. همیشه می گفت آخه خسرو کجایی، چرا سر تمرین نمی‌آیی، یا کی به بازی می رسی؟ وقتی پشت سرش می آمدم تو زمین دلم قرص بود که آقا فرهاد هست. با اینکه کاپیتان بود و ستاره اما مودب، با شخصیت بود و خیلی مهربان و منظم. همیشه به بچه های ضعیفتر و جوانتر کمک می کرد و هواشونو داشت.

برای من خیلی سخت است که بخواهم درباره آقا فرهاد بنویسم و خاطره هم زیاد دارم چون برای من هم کاپیتان بود، هم برادر. یقین دارم او همیشه همراه و کنار ماست. خیلی خوب می شناسمش. عاشق استقلال و هواداران است و با پشتکار. مطمئنم و می دانم که خداحافظی اش از دنیای حرفه ای، سلام دوباره وی به دنیای فوتبال است.

او دوباره می آید و دینش را به هو

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان به وبلاگ عشقم آبی خوش آمدید و آدرس abilove.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 1
بازدید کل : 3668
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1